måndag 25 november 2013

thanks, skandiamäklarna!




Hej igen!
I dag verkar inte mycket gå som det ska. Hade planerat att göra lite adventsfint, men hittar inte på grejerna jag trodde fanns här hemma.

Hmm, sakerna måste ha fått fötter.


Får nog ta en tur i morgon och komplettera med nya lampor till julstjärnorna. I år satsar jag på ledlampor som inte blir ett dugg varma, vilket är toppen när stjärnorna är av papper. Sedan måste jag fixa nya skarvsladdar. De jag haft förut är helt enkelt borta och här i vårt gamla hus är skarvsladdar ett måste, eftersom det inte finns några smidiga uttag vid fönstren som i modernare hus.

Upptäckte tidigare idag att jag fått en liten utmärkelse för ett par veckor sedan tillsammans med 99 andra inrednings och designbloggare.
 
Det är Skandiamäklarna som valt ut sina favoriter!
 
 
Där finns massor av fina bloggar och det gör en alltid lite extra glad när man får lite uppmärksamhet för det man gör.

Ha nu en fin kväll, jag tar nog en tur till varuhuset redan ikväll! Vill ju få det adventsfint här hemma nu, dessutom är det ganska mysigt att vandra runt på varuhusen kvällstid då det är lugnt och skönt!

Susanne xoxo

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin