måndag 29 juli 2013

still my fav

























on my american bakery shelf

Av alla saker jag ser och även har här hemma är nog Höganäs
serien designad av Front den jag fortfarande gillar riktigt mycket.

Aldrig har jag haft något som är så tidlöst och som passar så bra i alla lägen.

En riktig klassiker!

.....................................


My stoneware from Höganäs designed by Front is still one of my favourite things in our kitchen!

So classy and always very trendy!


have - a - nice - start - this - new - week

Susanne xoxo


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt kök är dösnyggt! /M

Unknown sa...

Håller med dig om att den är tidlös och snygg. Finns den att få tag på nu?

Gabriella sa...

Ser fint ut! Själv gillar jag den vita tekannan från Höganäs väldigt mycket. Äger ingen än, men önskar mig:)

Anonym sa...

Fint porslin men tagsen med Höganäs bör tas bort :)

me and alice sa...

Hej anonym!
Tack, ja du har rätt det är nog dags att ta bort tagsen nu!
kram Susanne

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin