söndag 2 oktober 2011

my moodboard

My moodboard in my office, always filled with things that someway inspires me.

Min moodboard hänger alltid så jag kan se den från mitt skrivbord. Häromdagen efter omflyttningen fick den byta vägg och uppdaterades en aning den också.

Här samlar jag det som på något sätt inspirerar mig...

Om jag hinner så startar en ny utlottning här på bloggen i eftermiddag. Annars blir det i morgon. Då lottas det ut en tuff liten pryl som alla vi hemmafixare har stor nytta av!

Kramelikram
Susanne

14 kommentarer:

Vida sa...

Läckert;))

Vidakram

Adeline Country Cottage sa...

Beautiful Susan,

love your mood board and your work. I love making moodboards myself, as my style is ever changing, but it's so fun to do...

x
Kirstie

Sivs hus sa...

Hei, Den ble nydelig og fin inspirasjon. Søndagsklem Siv

Marie Louise sa...

Det där var ett bra tips..för visst har man en massa ideér och inspiration ..men de försvinner ibland..ha det gott i höstvädret..kram Marie

Elsa sa...

Love it!

Daniela sa...

Very nice and inspiring!

Källeboda lantliv sa...

Det där gillade jag ..har just lärt mig ett nytt ord .. Hihi.. Jag har också en sådan tavla .. Men har kallat den mål eller vision tavla... Typ samma stil ... Visst är det inspirerande att ha den framme .. Helt plötsligt så har man många av idéerna där framme.. Härlig blogg .. Du har .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Anonym sa...

hittat en ny webbutik med fantastiska barnkläder 0-16 år.
www.kidsbrandstore.se , denna helg har dom upp till 50% off!!!
är det någon som handlat där och vet om dom har snabba leveranser, hittat en ralph lauren pike och gant klänning till dottern som jag behöver tills tisdag???

Elina sa...

Så snyggt! och jag gillar lampskärmen.

Kram Elina

Blickwinkel sa...

Oh, I love it!

Have a nice day!
Kram
Esther

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Åh, så härligt! Vilka underbara bilder du har här på bloggen!

Ta din bästa dag!

Johanna sa...

Hejsan. Jag vill inte verka tjatig eller så men jag har mailat två gånger utan att få en bekräftelse och jag är bara så rädd att det inte har kommit fram eller att det blivit något annat fel. Jag har gjort en beställning på tags men du kanske inte gör dem längre? Tacksam för svar iallafall.. Johanna

me and alice sa...

Hej Johanna!
Jag har inte fått något mail från dig!!!
Kan du försöka igen!!
Kram Susanne

Johanna sa...

hej igen. Nu har jag provat skicka ett mail till, samma som jag skickade första gången och jag har använt rubriken; Johanna som kommenterade.
Hoppas det funkar nu, annars kan du väl skicka ett mail till hannene@live.se så kan jag kanske lättare svara i det sen? MVH

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin