onsdag 24 augusti 2011

for sale


Nu har jag beslutat mig för att skiljas från vår kära schäslong...


Om någon är intresserad så finns den här hemma till försäljning för 2.500:- (prutar såklart vid snabb affär)

Den är tillverkad på 20-talet och är i toppskick!

På bilden har den ett vitt enkelt överdrag av vit grov bomull som jag har sytt och som bara är att dra av och tvätta.
Under finns ett vackert vinrött sammetstyg som är som nytt. Kan även ta ett kort på den utan överdrag om någon vill...

Vid intresse eller frågor lämna en kommentar här i inlägget eller sänd mig ett mail på

Kram Susanne

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Suss!
Å va snygg!
Hur lång är den o hur hög???
Prutar du nåt??

Maggi

Vida sa...

men vad vacker den är..katten att man bor så långt ifrån dej Suss..annrs hade jag bums åkt och hämtat den..skulle passa i min hall med ett vitt fårskinn slängt lite nonchalant på;))superfin

packarförFrankrikekram
Vida

me and alice sa...

Hej Maggie!
Attans det glömde jag! Ska genast kolla hur lång och hög den e sen återkommer jag.
Visst prutar jag, särskilt vid snabb affär.
kram Susanne

me and alice sa...

Hej Vida!
Åh Frankrike!!!! Nu blir jag avis.
Haenunderbarresakärabloggvän!
kram Susanne

Johanna Stålros sa...

Om du funnits här i Stockholm hade jag gärna köpt den, den är superfin. Kram Johanna

Studeravidare.se sa...

Hej Susanne,
idag drar vi igång en tävling på studeravidare.se. Vill du också vara med och tävla? Du behöver bara nämna oss i ett blogginlägg och har då chansen att vinna Nya MacBook Air.

Infomation om tävlingen finns under www.studeravidare.se/bloggtavling.

MVH Studeravidare gänget

Anci sa...

Åh, så fin ! Jag vill ha, men kanske för svår att få till Stockholm för mig... ??

Kram
Anci

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin