onsdag 13 juli 2011

Flea on Wednesday.

After a long workingday it was nice to eat Thai take away on a blanket in a park near our airport.


Hej där!
Som ni märker fick jag inte till någon utlottning i dag heller. Vissa dagar har man bara alldeles för mycket att göra. Sitter fortfarande här vi datorn och jobbar lite och klockan är snart ett på morgonen.
Ska strax krypa ner i sängen och sooova så gott!  ZZZzzzzz.........

I dag fick det bli hämtmat till middag! Tur att det finns att tillgå när orken att laga något inte finns...
Det blev Thaimat som avnjöts på en filt i närheten av vår lilla flygplats.

I morgon är det loppis igen!
Den här gången är det klockan 14-18, och samtidigt har även Spets & snor-Helena loppis! Vi bor alldeles bredvid varandra! Hittar ni inte dit så är det bara att fråga mig om vägen. Jag var förbi till henne tidigare i kväll och kikade, och där fanns mycket fint! 

Glömt inte heller att min svärmor också har loppis i morgon i Torsång 14-18!

Kramelikram från trötter!

Susanne

6 kommentarer:

happyhog sa...

IS that photo of the Swedish flag taken on Rommevägen?
Wish I was free today otherwise I would come along ! Hope it goes well!

signerat 71 sa...

Synd att vi bor så långt ifrån varandra - annars hade jag gärna kommit på era loppisar. Jag behöver lära mig lite mer om loppis!!!
Lycka till med försäljningen!
Kram Jenny

Olivilla sa...

Love your plan!

Cez sa...

love your brochettes!!!! ummmm

Anonym sa...

Vi lyckades besöka alla loppisarna + pärlan...och ngt mer hamnade i bilen vid varje stopp...;-) Tack goa du för fika stunden idag, hoppas att vi SNART ses igen! Kram Anna

rustik charm sa...

Hej Susanne.
Så kul med loppis, synd man bor en bit bort annars hade jag hängt på låset:)
Må gott och lycka till med loppisen.
Kram Kristina

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin