torsdag 27 maj 2010

I wouldn´t say no...

Picture from Coastal living.

Tänk att få sitta vid det här bordet och njuta av sin frukost...
Fast jag måste erkänna. Det är lika underbart att få tassa ut här hemma på morgonen med kaffekoppen och njuta av lugnet och härligt fågelkvitter...


I wouldn´t say no to a breakfast at this table... But I also love the feeling to just go outside were we live and have my morningcoffee and listen to lovely morningtwittering from the birds... Have a great Thursday!

Kram & Puss från Suss

15 kommentarer:

Anisis sa...

Hej där ! Vilka fina bilder ! Jag skulle gärna njuta på den altanen... Kram Anna

Mejrams! sa...

...inte jag heller, ser underbart ut! Tack Susanne för att du delar med dig med din underbara blogg. Följer den varje dag men är så dålig på att kommentera./Kram Merja

n o r d i n g å r d e n sa...

Vet du pinglan, jag tycker ditt hem och dina bilder är finare!!! Mari.

Millas hem sa...

Ja, vad fint! Men jag säger som Mari, tror nog att du har det lika fint om inte finare!!=))

Kraaam Camilla

nina/nice sa...

Jag tänkte precis detsamma!
Du har ett minst lika fint hem
själv, men bilden är underbar...
kan riktigt känna värmen och
höra syrsorna...
Kram Nina

~*~ saskia ~*~ sa...

These calming colors go so so well together, lovely. Do enjoy your morning coffee Susanne. I'm off to make one too! xx

STYLIZIMO sa...

Mmmm, det så veldig fredfullt og koselig ut. Det hadde ikke vært meg imot å ha en slik uteplass:)

klem Nina

Annas skattkammare sa...

Jättefint, men jag måste säga att jag tycker det är finare hemma hos dig! =) Ha en skön torsdag!
Kram /Anna

Millygarden sa...

Mmm jättefint men är jättenöjd med vår nya veranda i amerikans stil..nu väntar vi på sol och värme så att vi får njuta fullt ut.

Kram Marina

Unknown sa...

Thanks for reminding me! Coffee in hand and I'm out the door.
Enjoy your day!

tinkaswelt sa...

This is paradies!!
best wishes
Tinka

Michaela sa...

Och plötsligt har man en spindel stor som en knytnäve i kaffekoppen... Burr. :-)

Ingun sa...

Flotte bilder, slik altan vil jeg ha;-)

iheartsunnydays sa...

What a beautiful relaxing patio! Love it, so calming.

Systrars söta sa...

Ser verkligen jättehärligt ut...å vad jag vill ha min veranda nu...omedelbums..så att jag också kan sitta och njuta (om jag nu hinner det)..Ha det bäst..kram kat

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin