lördag 19 december 2009

Fourth Sunday in advent!


Bilden är från reportaget i vårt uterum... Alice klär granen!

Granen står så grön och grann i (garaget fortfarande)... Här har tiden bara rusat iväg. Vi har inte hunnit ta in vår gröna skönhet ännu. I morgon (Söndag) blir det också en hektisk dag. Anton har innebandycup hela dagen (Vi åker redan 06.30!), och jag ska smita iväg därifrån och göra ett reportage utomhus under några timmar med Magda... Jag håller tummarna för att det inte är över 20 minusgrader i morgon. Här har temperaturen legat runt -20 i flera dagar. Alldeles för kallt!!! Brr!!!

Vi ses i morgon kväll! Önskar er alla en trevlig fjärde advent!
kram Susanne

20 kommentarer:

Monica sa...

Hej i vinternatten!
Jag är inte ensam om att sitta uppe vid datorn. Ha en trevlig 4:de advent.

Hälsningar Monica

Anci sa...

Ha en trevlig dag du med ! Här är det kallt också, men inte SÅ kallt.

Kram
Anci

Stämningsfull julbild :)

emilias gömmor... sa...

Ha en trevlig 4:e advent!
Lycka till med ditt reportage. Hoppas att cupen går bra.

Kram Mimmi

Kamomilla sa...

Hej!
Br så kallt, vi har kring fem minusgrader och det känns ganska lagom..

Idag tar vi in granen, det ska bli så mysigt!
Ha en fin fjärde advent!!

Anna-Malin sa...

Trevlig 4 advent till dig med!
Mysig bild på Alice och granen...

Hoppas det blir lite "varmare" för er idag, annars lär åtminstone fingrarna bli blå....
Här snöar det lapphandskar...I ♥..

Kram!

Skatan sa...

Godmorgon Susanne!

Åhå, då önskar jag lycka till med både kyla, värme och reportage. Spännande!!

Jag tänkte nästan att bilden var från ett tidigare reportage. Tösen är ju så rackarns välkammad och fin :)

Nu skall jag ta med de små odjuren ut på en snöskottarsväng.

Ha en fin dag.

Krma,

Anna

Mamma C sa...

Ha en fin 4:e advent du oxå, och lycka till med ditt repotage.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Oj det hørtes kaldt ut. Håper du rekker det du skal i dag.Jammen litt av en timeplan sånn rett før jul

n o r d i n g å r d e n sa...

Villken fin gran och vilken fin Bralliz.... nej, ngn gran har jag inte heller tagit in, i o f s har jag inte kommit hem ännu men jag brukar inte ta in granen och klä den förrän ett par dgr före julafton, som tidigast. Lycka till med reportaget och trevlig fjärde advent! Mari.

rosenskära sa...

Godmorgon Susanne! -20, det var då attans! Vi högg gran igår, den har stått i garaget inatt och nu kan jag knappt hålla mig tills vi ska klä den (*JAG ska klä den...*)

Måste också bara säga att jag alltid sitter förstummad över Alice' fantastiska hår!

Lena

Ljuva lantliv sa...

God morgon, där ligger vi i lä med våra -6 grader här i Ystad. Insnöade är vi alla fall. Det går knappt att komma utanför dörren. Ha en mysig fjärde advent. Kram Anna

"anntherese" sa...

Ser att du gillar heminredning. Då kanske min site är något för dig? På anntherese.se kan du välja bland unika och annorlunda motiv att dekorera ditt hem med. Fototavlorna passar utmärkt som present eller julklapp till den som gillar heminredning och design! Jag säljer även vackra vykort och inspirerande fotoböcker. Välkommen in på ett besök!

Hem och Lycka sa...

Underbar bild!

kram

Rut och Signe sa...

Oj vad kallt, och jag som pep över -15. Brr...

According to Nicky sa...

Ville bara kika in och önska dig en underbar fjärde advent! Kram/Nicky :)

2,9-Marie sa...

Lycka till i minusgraderna;) !! Här är kallt, men inte 20 minus, utan snarare sådär tio vilket är fullt tillräckligt för mig... Jag är faktiskt nöjd med att vi åtminstone ´köpt vår gran redan (den står i stallet än så länge) så vi slipper köpa en nästan kal dagen innan julafton som vi lyckades göra förra året. Ha en härlig fjärde advent och en god jul! Marie

Lilla huset på prärien sa...

Ja jag önskar dig det samma Susanne! Fjärde advent... jag har inte ens fått fram en adventsljusstake. Men granen är inne och klädd minsann. Det får duga. Får se om jag hinner baka någonting idag också.

God Jul!
Kram Jenny

Millygarden sa...

Underbar jul bild!

Ha nu en fin fjärde Advent
kram Marina

. sa...

Nej, vilken underbar blogg du har! Länkar till dig och hoppas att det är okej. Ha det gott!/Camilla

The Real Estate Talker sa...

What a beautiful picture of your daughter. Her hair is wonderful, so nice to have such beautiful long blond hair. Merry Christmas to you and your family

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin