torsdag 1 oktober 2009

Vinnaren!

En del av utemöblemanget har nu flyttat in i vårt uterum. Här står också den gamla flasktorkaren (från en fransk vingård).
Hej på er! Har inte glömt bort er! Har bara haft så fasligt mycket att göra dessa dagar...
Nu har jag äntligen städat ur alla loppisprylar från vårt uterum! Det känns så skönt att vi äntligen kan vara där lite grann. Synd bara att värmen har försvunnit nu...*fniss* Vi får väl helt enkelt ta på oss extra varma kläder när vi är där ute...
Lovar att visa er fler bilder en annan dag...
Nu till den som blev vinnaren i min lilla utlottning... Ursäkta att det blev lite sent på kvällen, men vi kom hem ganska sent. Alice har sin streetdance i Falun på Torsdagarna sen var vi bara tvungna att kolla på Idol! Dom är ju så duktiga....
Vi drog en vinnare på enklast möjliga sätt. Alice blundade och tryckte in fingret i en "tjock bok" och pekade på ett nummer... Jisses, ni var hela 339 st som ville vinna priserna, 227 kommentarer på bloggen och hela 112 mail!!! Det sidnummer som Alice pekade på blev nr.140.
Efter att ha räknat sjuttielva gånger så fick jag fram att det var Syster Doris som blev den lyckliga vinnaren!!! Ett stort grattis till dig!
Now we finally cleaned out all the fleamarket things from our gardenroom... promise I´ll show you some more pictures another day...
The winner of my little lottery I had is Syster Doris!
Ses i morgon! Kram Susanne

22 kommentarer:

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

Själv missade jag Idol ikväll, målar istället...

Grattis till vinnaren, och så såg jag att du har en sån där "kopphållare" (heter dem så?)som jag såg i en tidning idag...Dem är så fina.

ha det gott. Kram Pirre

Mamma C sa...

Denna dag har varit en fullspikad dag för en annan oxå. Har haft semester men hjäpt mina föräldrar med sin inglasade balkong som dom precis har fått. Sedan var det direkt till Spanska kursen som börjat igen. Men ett jättegrattis till den lyckliga vinnaren.
Kram Mamma C

Hanna, № 50 sa...

Jaha, det är väl nu man ska säga grattis till vinnaren...
Och visst gör jag det.
Fast visst måste jag erkänna att jag sitter här och morrar lite för mig själv. Har kikat in åtskilliga ggr under kvällen OCH HOPPATS.

Bättre tur nästa gång kanske...

Underbara saker du har... Mmm...

Kram på dig!
Ha en fin helg!
Hanna

Hanna, № 50 sa...

Krukhållare va? Pottestativ... Dålig på norska, eller är det danska? *fniss*

Anonym sa...

Grattis till vinnaren!
är det erat uterum man ser på bilden? Wow! Va fint!
kram Ylva

LantlivsAnette sa...

Grattis till vinnaren, så glad hon ska bli !!
Åhh vilken fin bild du visar oss idag...himmel vad fina saker du har !!
Ha nu en toppen helg
Kraam Anette

Anna-Malin sa...

Grattis till Syster Doris!
Vilken tur!

Vilket underbart uterum, vackra saker även där....
Är det en stege eller en trappa?
Grymt fin ialla fall!

Kram
Anna-Malin

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till lyckliga Doris!!!!

Å ja, Susanne, har sagt det förr och säger det igen, jag skulle kunan bo i ditt uterum, så himla fnt att jag blir illamående av avundsjuka!!! Flasktorkare, vilken grej!!!Som en modern designad julgran!: )

Trevlig helg!!! Mari.

Anonym sa...

Jag vill se mer! Snälla!
/Lena

Galleri Hönshuset sa...

haha...det ante mig att den egentligenn inte är en kopphängare så som hon hade använt den till...Häftig är den =)...

Kram...

BLOGG I THAILAND.SE - Följ vårt liv genom världen sa...

Hejsan! Så himla fint du gjort det :) Jättefint! ha en bra helg.

kram!

http://www.shabbychicLiv.blogspot.com/

Sofia på Me and my home sa...

Vilken vacker bild!! Trevlig helg! Kram Sofia

Tulipa sa...

Hej!
Jag visste inte att det var en flasktorkare, då har jag lärt mig det!
Grattis till den lycklige vinnaren!

Trevlig fredag!

Kram Mariette

Gnistrande snö sa...

Grattis till vinnaren!

Underbar bild, den är lite spännande tycker jag och bysten i föregående inlägg är ju hur cool som helst :-)

En fin helg önskar jag dig!

Kram
Katarina

Ett Vitare Hem sa...

Grattis vinnaren!
"Flaskhållaren" var urläcker!
Ha en fin helg!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Hej Susanne!
Grattis till vinnaren. Vilket underbart uterum du har. Trevlig helg.
Gun-Britt

Lilla huset på prärien sa...

Hej Susanne!!

Oj vad jag har missat här. Har ju börjat att jobba så jag har haft fullt upp nu några dagar. Är allting bra? Vad händer i helgen annars? Ser i hörnet där att du börjat styla du också - kul :)

Ha en jättemysig helg!

Kram Jenny

syster doris sa...

Hurra hurra hurra!!!!

Försöker skicka mail till dig, men jag tror att du har en eller två punkter för mycket i din adress här på bloggen!!???

Kramar
Världens lyckligaste Doris!!!!

Karin Krut sa...

Hej Susanne! Ert uterum är verkligen härligt! Den flasktorken passar ju otroligt bra där ute :) Hoppas du får en riktigt skön helg :)
Kram Karin

vosgesparis sa...

yes! Please show some more pictures . The room looks so pretty....I love the combination of the colors you have in there. Very nice.

Anonym sa...

I just discovered your blog today! Thank you for sharing your lovely home with me -- you have beautifully done some of the white on white vignettes that I have been dreaming about for our retirement beach cottage in a couple of years. I will look again regularly!

Ellen in Alabama, USA

Anci sa...

God morgon !
Grattis till vinnaren ! Vilken tur hon har :)
Jag är i behov av inspiration, så då tittar jag in till dig en stund.

Ha en skön helg.

Kram
Anci

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin